Reklamacije, povrat i zamjena robe
Saznajte više o pravu na reklamaciju, povratu ili zamjeni robe...
- POVRAT I ZAMJENA ROBE
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) čl.79, svaki je potrošač u mogućnosti raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Povrat ili zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni. Prilikom povrata na ambalažu proizvoda se ne smije ništa lijepiti ili pisati, jer takve artikle nećemo prihvatiti za zamjenu.
Naručene artikle je moguće zamijeniti za drugi artikl (ili artikle) u roku 14 dana od zaprimanja paketa. Također, ukoliko želite, možemo Vam plaćena sredstva vratiti na Vaš tekući račun (kod povrata paketa priložiti kopiju kartice tekućeg računa).
Trošak dostave povrata artikla snosi kupac, dok trošak slanja zamjenskog artikla snosi trgovina Novocommerce.hr Trošak dostave povrata krivo isporučenih, neispravnih ili oštećenih artikala snosi trgovina Novocommerce.hr Prije svakog povrata ili zamjene robe, molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 031/626-124, od ponedjeljka d petka, od 08:00 do 16:00 h.
- REKLAMACIJE
U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 30 dana od kupnje proizvoda. Kupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.
Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona: 031/626-124, od ponedjeljka do petka, od 08:00 h do 16:00 h.